جداسازی اراضی ملی از مستثنیات با اجرای طرح کمربند حفاظتی
۳ کیلومتر از اراضی ملی منطقه تیغاب شهرستان قاینات با اجرای طرح کمربند حفاظتی، جداسازی گردید.
ادامه مطلب
۳ کیلومتر از اراضی ملی منطقه تیغاب شهرستان قاینات با اجرای طرح کمربند حفاظتی، جداسازی گردید.
ادامه مطلب
رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان سربیشه خبرداد:در سال جاری 17 سازه آبخیزداری از نوع سد خاکی ، سرریز سنگ وملات وگابیون آماده بهره برداری است که در هفته جهاد کشاورزی دوتا از این سازه ها افتتاح خواهد شد .
ادامه مطلب
با حضور فرماندار،نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر مسئولان ادارات شهرستان مشکلات واحدهای تولیدی شهرک صنعتی خضری مورد بررسی قرار گرفت
ادامه مطلب
پروژه ساخت یک باب آبشخور دام در مرتع پیگدار واقع در چشمه معروف به چشمه گدا روستای شکراب این شهرستان به اتمام رسید .
ادامه مطلب
اجرای کمربند حفاظتی جنگل و مرتع با نصب پایه های بتنی (بنچ مارک) در دشت بجد شهرستان بیرجند آغاز شد.
ادامه مطلب
همزمان با آغاز فصل گرما و نیاز عرصههای نهالکاری شده سنوات قبل ،عملیات آبرسانی به این مناطق شروع شد
ادامه مطلب
همزمان با پایان سال تحصیلی و به منظور آمادگی دانش آموزان برای امتحانات اردوهای یکروزه دانش آموزی در محل پارک جنگلی قهستان شهرستان قاینات برگزار میشود
ادامه مطلب
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سربیشه ازاحداث هلالی آبگیر به سطح 30 هکتار از محل اعتبارات استانی به مبلغ 485 میلیون ریال در طرح مرتعداری دستجرد بخش مود شهرستان سریشه خبر داد.
ادامه مطلب
دادستان عمومی و انقلاب، رؤسای ادارات صمت، راهداری و منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زیرکوه از معدن خاک فخرآباد بازدید به عمل آوردند.
ادامه مطلب
رئیس اداره ی منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان سربیشه خبرداد : دوره آموزشی ترویجی همیاران طبیعت با حضور مسئولین ایمنی ،محیط زیست وفضای سبز کارخانه منیزیم شهرستان سربیشه برگزار شد .
ادامه مطلب
رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان سربیشه در پنجمین جلسه طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت این شهرستان ضمن تاکید برانجام امورمحوله توسط همکاران ، تلاش جهت تولید نهال مناسب با شرایط و اقلیم منطقه را خواستار شدند .
ادامه مطلب
ناظر عالی استان به همراه کارشناس بیابان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زیرکوه از وضعیت سبزینگی نهالستان بازدید کردند.
ادامه مطلب
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سربیشه از پیشرفت فیزیکی 65 درصدی عملیات آبخیزداری حوزه بیمرز شهرستان سربیشه از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی خبر داد .
ادامه مطلب
چهارم خرداد دومین دیدار صمیمی مسئولین با مردم روستاهای پیرنج و تنگل شکراب برگزار شد
ادامه مطلب
برگزاری صبحگاه مشترک نیروهای نظامی ،انتظامی و بسیجیان در شهرستان فردوس
ادامه مطلب
طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت هم برای همیاران طبیعت مدرسه دخترانه شهید ناظری فردوس تبیین گردید.
ادامه مطلب
تقدیر از گروه سرود همیاران طبیعت دانش آموزی مدرسه دخترانه شهید ناظری فردوس به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و روز دختر
ادامه مطلب
گردهمایی روسای ادارات ستادی معاونت حفاظت با همکاران شهرستان فردوس در خصوص تبادل نظر مسائل حوزه معاونت حفاظت و امور اراض با حضور آقای مهندس رفعتی نژاد معاونت محترم حفاظت و امور اراضی استان در محل اداره برگزار گردید.
ادامه مطلب
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سربیشه بیان کرد :عملیات تولید نهال در قالب طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت از اسفند ماه 1401 در نهالستان دشت سربیشه آغاز شد .
ادامه مطلب
در روز گذشته کارت همیار طبیعت (محافظ افتخاری ) به 4 نفر از ساکنان روستای الادر اهدا شد .
ادامه مطلب