افتتاح پروژه آبخیز
به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی وآبخیزداری پروژه های آبخیزحوزه باقران در 15 اسفند افتتاح شد .
ادامه مطلببه مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی وآبخیزداری پروژه های آبخیزحوزه باقران در 15 اسفند افتتاح شد .
ادامه مطلب
به مناسبت روز درختکاری همزمان با سراسر کشور بیش از 200 اصله نهال در بلوار شهید همت مهر بیرجند غرس شد
ادامه مطلب
با حضور فرماندار ،امام جمعه ،رئیس اداره منابع طبیعی و جمعی از مسئولان به مناسبت بزرگداشت روز شهدا و هفته منابع طبیعی در محل مجتمع فرهنگی مذهبی حضرت ابوالفضل (ع) تعدادنهال به نام ویاد شهدای سربیشه غرس شد.
ادامه مطلب
کارگاه آموزشی با موضوع آشنایی با طرح کاشت یک میلیارد نهال آشنایی با منابع طبیعی طرح کاشت یک میلیارددرخت 15 اسفند با حضور 600 دانش آموز برگزار شد .
ادامه مطلب
کارگاه آموزشی با موضوع آشنایی با طرح کاشت یک میلیارد نهال و آشنایی با منابع طبیعی 15 اسفند برگزار شد .
ادامه مطلب
کارگاه آموزشی با موضوع آشنایی با طرح کاشت یک میلیارد نهال و آشنایی با منابع طبیعی 15 اسفند برگزار شد .
ادامه مطلب
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سربیشه گفت : گونه های درختی که جهت تولید اکسیژن وتلطیف هوا موثر باشند و درختان بومی و مقاوم به کم آبی در ادارات دولتی و مدارس کاشته می شوند .
ادامه مطلب
در تاریخ 7 اسفند تعدادی نهال در پایگاه شاد روان مزینی در سه راه بهلگرد بیرجند غرس شد.
ادامه مطلب
همکاران منابع طبیعی همراه کارکنان اداره ورزش و جوانان در آستانه آغاز هفته منابع طبیعی در تاریخ 11 اسفند ماه در ورزشگاه غدیر غرس نمودند
ادامه مطلب
همکاران منابع طبیعی همگام با فرماندار در آستانه آغاز هفته منابع طبیعی در تاریخ 11 اسفند ماه به دیدن خانواده شهدا رفتند
ادامه مطلب
فرزندان مدد جویان کمیته ی امداد امام خمینی در 10 اسفند از نهالستان شهید صادقی بازدید کردند .
ادامه مطلب
کارگاه آموزشی با موضوع آشنایی با طرح کاشت یک میلیارد نهال هفتم اسفند با حضور 250 دانش آموز برگزار شد .
ادامه مطلب
به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری، سازه بند خاکی روستای فیزیک با اعتبار یک میلیارد و 160میلیون تومان و سازه سنگ و ملات روستای زارگز با اعتبار 740 میلیون تومان در شهرستان درمیان به بهره برداری رسید که 480 خانوار از مزایای آن بهره مند خواهند شد.
ادامه مطلب
دو گروه از کودکان 5 و 6 ساله به تعداد 70 کودک هفتم اسفند ماه از نهالستان بازدید کردند وبامنابع طبیعی و طرح همیار طبیعت آشنا شدند
ادامه مطلب
چهارم اسفند ماه تعدادی نهال در نهالستان شهید آیت الله غفاری توسط همکاران اداره کل و اداره شهرستان بیرجند غرس شد .
ادامه مطلب
در روز بزرگداشت شهدا 22 اسفندماه،تقدیر از جانباز بازنشسته اداره منابع طبیعی فردوس
ادامه مطلب
کاشت درخت در محوطه آبگرم معدنی فردوس در هفتمین روز از هفته منابع طبیعی و آبخیزداری با همکاری اعضای جمعیت هلال احمر فردوس، همیاران طبیعت
ادامه مطلب
افتتاح پروژه آبخیزداری بند خاکی به حجم ۱۶۶۴۰ مترمکعب در حوضه فاز ۱ آبدکی فردوس با حضور فرماندار فردوس و مدیر کل منابع طبیعی استان
ادامه مطلب