برگزاری مراسم زنگ طبیعت در شهرستان زیرکوه
برگزاری مراسم زنگ طبیعت و روز درختکاری و گرامیداشت هفته منابع طبیعی در محل مدرسه دخترانه امید انقلاب شهرستان زیرکوه
ادامه مطلب
برگزاری مراسم زنگ طبیعت و روز درختکاری و گرامیداشت هفته منابع طبیعی در محل مدرسه دخترانه امید انقلاب شهرستان زیرکوه
ادامه مطلب
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سربیشه عنوان کرد : زنگ نیکوکاری با رویکرد حفظ ،احیا و توسعه منابع طبیعی در مدارس سطح شهرستان با همکاری منابع طبیعی ،آموزش و پرورش وکمیته امداد نواخته شد .
ادامه مطلب
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سربیشه عنوان کرد : زنگ نیکوکاری با رویکرد حفظ و احیا و توسعه منابع طبیعی در مدارس سطح شهرستان با همکاری منابع طبیعی ،آموزش و پرورش وکمیته امداد نواخته شد .
ادامه مطلب
همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز جوان در شهر آبیز برگزار شد.
ادامه مطلب
بسته بندی نهال رایگان با کمک همکاران اداره و همیاران طبیعت در محل اداره منابع طبیعی فردوس
ادامه مطلب
حضور گسترده ریاست و همکاران منابع طبیعی فردوس در نماز جمعه 12 اسفندماه
ادامه مطلب
ریاست و همکاران به عنوان خادم الصلاة به مناسبت آغاز هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در شهرستان فردوس در نماز جمعه 12 اسفندماه 1401 شرکت کردند.
ادامه مطلب
ریاست منابع طبیعی و آبخیزداری در میز خدمت نماز جمعه مورخه 12 اسفند جهت تبیین طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و جوابگویی به سوالات مردم شرکت کردند.
ادامه مطلب
فرماندار فردوس و جمعی از مدیران در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت ، ۱۰۰۰نهال شاهتوت در محل باغستان فردوس غرس کردند.
ادامه مطلب
باحضور ریاست اداره و کارشناسان و اهالی روستای آبدکی مستندی در خصوص کاشت آنغوزه شیرین در دست تهیه است.
ادامه مطلب
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سربیشه پیش از خطبه های نمازجمعه با اشاره به روز شمار هفته منابع طبیعی افزود : کاشت درخت با همکاری شهراری سربیشه در پانزدهم اسفند ماه روز درخت کاری یکی از برنامه های این اداره می باشد .
ادامه مطلب
حضور کارشناس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زیرکوه در دبیرستان کار و دانش شهر آبیز
ادامه مطلب
تعداد 313 نهال به مناسبت هفته مهدویت بین نمازگزارن نماز جمعه توزیع شد
ادامه مطلب
ستاد هماهنگی هفته منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان زیرکوه برگزار شد.
ادامه مطلب
علیرضا نصرابادی در آستانه هفته منابع طبیعی با امام جمعه قاین دیدار و گفتگو کرد
ادامه مطلب
محمد فتحی گفت : کاشت 50 اصله درخت با همکاری دهیاری روستای علی آباد سربیشه و جمعیت هلال احمر شهرستان در میدان اصلی روستا
ادامه مطلب
در راستای طرح نهضت جهادی کاشت یک میلیارد درخت در کشور و همچنین فرا رسیدن هفته منابع طبیعی و موسم کاشت نهال جلسه هماهنگی فی مابین رؤسای ادارات منابع طبیعی و ورزش و جوانان شهرستان زیرکوه در محل اتاق رییس اداره برگزار گردید.
ادامه مطلب
همزمان با نزدیک شدن به شروع هفته منابع طبیعی ( 15 اسفند ) و به منظور هماهنگی برای برگزاری این هفته جلسه ای با حضور سازمان ها ، نهاد ها ،ارگان های نظامی و سمن های منابع طبیعی برگزار گردید
ادامه مطلب